Trouw Nutrition та Stellapps: партнерство, що покращує становище індійських молочних фермерів
Нутреко (Nutreco), бізнес-напрямок харчування для тварин компанії Трау Нутришин, оголосив про довгострокове партнерство в галузі харчування з провідним індійським стартапом Stellapps у галузі молочних технологій.
Stellapps є постачальником послуг оцифровки молочної продукції від ферми до споживача, що покращує продуктивність, якість та забезпечує наскрізне відстеження по всьому ланцюжку поставок молочної продукції. Майже три мільйони дрібних фермерів, які використовують технологію Stellapps у 36 000 селах по всій Індії, тепер отримають доступ до високоякісних кормових продуктів Trouw Nutrition, включаючи премікси та кормові добавки для підтримки здоров’я тварин, продуктивності та надої.
Взаємовигідне партнерство зобов’язує обидві сторони до тісної співпраці для пошуку інноваційних способів «Нагодувати майбутнє», що є метою Nutreco. Це слідує за оголошенням у жовтні, яке підтвердило, що Stellapps завершила своє перше закриття до свого передсерійного раунду C, очолюваного Nutreco разом з іншими інвесторами.
На додаток до високоякісних кормових продуктів, сьогоднішнє партнерство в галузі харчування дозволить Stellapps отримати користь від 90-річного досвіду Trouw Nutrition; її інноваційні інструменти та досвід управління фермою.
Партнерство було наслідком успішного 10-місячного пілотного проекту з 5500 фермерами в штатах Уттар-Прадеш і Колар, штат Карнатака, який побачив використання продуктів Trouw Nutrition разом із наставництвом та навчанням, що призвело до покращення продуктивності ферми, наприклад, надої та прибутковості.
Фермер з Чандаулі, Санджай Ядав помітив значне покращення якості молока та здоров’я своїх корів з початку використання продукції Трау Нутришин. «Мої корови здорові, а їх шерсть тепер має гарний блиск», – зауважує Санджай.
Обидві сторони працюватимуть разом, щоб створити потужну консультаційну систему, яка забезпечить дрібним молочним фермерам в Індії підвищення їх продуктивності та прибутковості. Це важливий фактор у той час, коли уряд Індії переслідує мету подвоїти доходи фермерів до 2022 року.
З цього приводу генеральний директор Trouw Nutrition Саскія Корінк наголосила: «Нова наскрізна оцифрована модель Stellapps змінила правила гри для індійських молочних фермерів і є яскравим прикладом інновацій у нашому секторі, допомагаючи нам рухатися до стабільного харчування майбутнього." «У партнерстві зі Stellapps ми можемо розширити наше охоплення в Індії та запропонувати рішення, які допоможуть підвищити якість молока та врожайність для молочних фермерів. Я в захваті від того, що наша компанія зіграє важливу роль у підтримці клієнтів Stellapps, надаючи свої інновативні рішення для здоров’я і харчування».
Власники невеликих ферм Індії часто стикаються з проблемами, такі як фінансування та фінансова підтримка, доступ до високоякісних продуктів і послуг, а також розширення своєї клієнтської бази. Проте, незважаючи на це, перед фермерами невеликих господарств та великих ферм Індії тепер відкриваються величезні можливості.
Індія — найбільший у світі ринок молочних продуктів; щодня виробляється приблизно 570 мільйонів літрів молока, а останні дослідження показують, що ринок молочних продуктів країни з 2021 по 2026 рік зросте на 6%.
Ми в захваті від співпраці з Nutreco та її бізнес-лінією Trouw Nutrition з харчування тварин. Це партнерство дозволить нам надавати міжнародні якісні рішення для харчування великої рогатої худоби дрібним фермерам у роздрібній торгівлі. Ми впевнені, що продукти Trouw Nutrition, з їх доведеним досвідом, покращать продуктивність тварин, здоров’я тварин і якість молока і, як наслідок, допоможуть значно підвищити дохід дрібних фермерів.